Problemer med lasting av forumet

Den første delen av innlegget ditt skjønner jeg ikke?

Skal se på om det er smart å putte en forum knapp opp i menylinjen. Vi prøver å gjøre det slik at det er minst mulig å trykke på så man må prøve seg litt frem. Har du ikke trykket deg litt rundt i forumet og funnet ut av det du skrev der selv fordi du ikke fant knappen du var ute etter?

Til forskjell fra tidligere er forumet ikke en del av Kunstveggen lenger. Ja, det er bedre integrert ect, men det er fordi vi har gjort en mye bedre jobb :wink:

Det ser ut som det var en feil som gjorde at adresselinjen ikke viste.
Jeg sjekket litt igjen, og funksjonen jeg etterlyste er den som er rammet inn i svart i vedlegget.
Usikker på om det var en forumsfeil eller om det var jeg som var feilen…

Den vises kun når du er inne på de forskjellige kategoriene og når du er helt i toppen på siden. Når du er inne på enkelt emner vises det hvor du er med kategorien under emnetittelen i toppen av siden.

Jeg får samme lasteproblem, men også bare blanke sider. Kun hovedmenyen vises og det hjelper ikke med refresh. Noe kjent problematikk?

Hjelper det å gå tilbake (forrige side) og så trykke seg inn der du skal?

Nei, igrunn ikke. Den forblir blank. Jeg prøvde sist på tråden for kunst til under 1000,-.

Den vises da som http://forum.kunstveggen.no/t/kunst-til-under-1000-kr/119 i URL-feltet når den er blank.

Når den viser selve tråden, så går den over til feks http://forum.kunstveggen.no/t/kunst-til-under-1000-kr/119/8

Det andre her er at tallet bak /119/ veksler underveis, den hopper fra /3 til /8 og tilbake til kun /.

Så jeg ser ikke noe sammenheng med URL’en ift at den viser blankt. Gir dette mening? Hehe

Det bakerste tallet er hvor i tråden du er, så når det står 8 der er du på innlegg 8 i emnet :wink: Hvis du ikke har lagt merke til det kan du klikke deg rundt hvor som helst på forumet mens du skriver et innlegg. Så du kan gjøre research i andre emner når du skriver innlegg. Derfor endres den linken i toppen ettersom hvor du er på siden hele tiden.

Ok, da var det som jeg tenkte ingen sammenheng med URL og blank side - men fiffig funksjon.

Hvordan jeg da kun får en blank side av og til forstår jeg ikke :slight_smile:

Nei, det gjør ikke jeg heller, men har satt noen på saken :computer:

En ting til. Er det på PC eller mobil dere får problemet? Og hvis det er på PC er det kablet nett eller trådløst? Har bare klart å reprodusere problemet når jeg har dårlig dekning på mobilen.

Jeg sliter med iphone og ipad på wifi hjemme

Kablet PC, men samme problemet på Wifi.

Problemet oppstår på mobil for min del, både wifi og mobilnett.

Hvilken nettleser bruker du?

Samme problemet her.
Hjulet spinner og siden lastes ikke opp. Må tilbake og laste siden på nytt. Fra iPhone -safari
Veeeeldig irriterende

Tror vi skal ha fikset det nå! Var en bug i softwaren…

Ser mye bedre ut nå! Takk :grinning:

Problemer fra tlf. iPad og PC funker bra.

@Elo har du fremdeles problemer med tlf? Hvilken telefon er det du bruker? Er det noen andre som også har problemer?

Fortsetter diskusjonen fra Problemer med lasting av forumet:

Vet ikke om dere har fikset på noe idag? Jeg hadde problemer i går kveld med at emner ikke lastet da. Ser at det er 7t siden ditt innlegg bare, så da er det sikkert good stuff. Jeg har ikke tilgang på tlf de neste 2 ukene så :stuck_out_tongue:. Har iPhone 5.