Dolk utstilling 24.mai! Galleri s.e

Er det noe poeng i å få med seg åpningskvelden? Har ikke vært på premieredager på galleri SE før, så ukjent for meg om de pleier å kjøre noe ekstra denne dagen.
Jeg står fint over sjampis og smalltalk…

Film lagt ut:
https://www.instagram.com/p/BFpCL6_F2Nc/?taken-by=d0lk

3 Likes

Håper noen av KV`s medlemmer tar med kamera og legger ut noen bilder I kveld? :slight_smile:

4 Likes

Livestream hadde vært noe… Donerer en pils om noen kjører live :blush:












6 Likes





7 Likes

Du verden. For noe vas. :joy:

1 Like

Artig å få se bilder fra utstillinga. Hva er dommen fra dere som er der? :slight_smile:

Morsom stemning. Mye undring. Jeg simpelthen elsker å smålytte til folk på utstillinger. Uansett, utstillingen er bra, og man kan la seg provosere eller la seg rive med. Det er vanskelig å stille seg likegyldig.

2 Likes

Hmm. Dette ser mer kjedelig ut enn provoserende.

Men skal se utstillingen selv neste uke så håper at den er mer givende enn hva disse bildene hinter om…

3 Likes

Bildene mine yter liten rettferdighet, det bør nevnes.

1 Like

Vil anbefale å ta turen. Spennende utstilling synes nå jeg, men det er ikke enkelt å formidle via bilder. Ikke de enkleste tingene å ta bilde av.

3 Likes

Skulle ønske jeg hadde lommebok og leilighet hvor disse bildene hadde passet inn. Positivt overrasket, men veldig spent på neste del av utstillingen

1 Like

Keiserens nye klær…

1 Like

Beklager å måtte meddele deg, men i dette tilfellet har nok keiseren faktisk på seg fillene.

1 Like

:slight_smile:

Spennende å se hvordan han klarer overgangen. Er tilbøyelig til å like tanken bak verkene. Sikkert gode muligheter for en bra investering, men kunne aldri tenke meg å ha det på veggen selv.

1 Like

Vil man få en eller annen anmeldelse av denne utstillingen? Noen medier må jo være interessert i å tak i dette.
Hva med Bergens avisene er det noe om dette der?
Kommer kanskje etterhvert.
Synes oppleget er spennende. Synd det er slutt på trykk som gjør at dette kan bli tilgjengelig for oss vanlige folk. Men det er vel det som er hele poenget. Dette skal være utilgjengelig.

Kommer nok en reportasje fra TV2 etterhvert

TV2 lager reportasje. Helt tilfeldig ble jeg intervjuet ang. hva jeg mente om utstillingen. Det blir enten noe nå snart eller så venter de til etter neste utstilling for å lage en sammenhengende reportasje fra begge utstillingene.

Hva synst du @azidops ? Jeg personlig har ingen bred kunnskap om kunst så dette må mer erfarne folk uttale seg om… Personlig er ikke denne type kunst noe for meg men hans gamle stil vil jeg alltid like.

1 Like